Częste pytania

Dla Twojej wygody przygotowałyśmy zestaw kilku pytań i odpowiedzi. Mamy nadzieję, że ułatwimy Ci tym zakupy w naszym sklepie. 

Kliknij na interesujące Cię pytanie:

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Jakie występują formy dostawy?

Jak zapłacić za zamówienie?

Co to są kupony rabatowe?

Co to jest Lista Życzeń?

Jak zmienić moje zamówienie?

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Gdzie jest moja przesyłka?

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Przedsprzedaż - kolekcja jest totalną nowością.
  • Dostępny - można zamawiać!
  • Jeżeli interesuje Cię dany model i masz jakiekolwiek wątpliwości, co do rozmiaru czy terminu realizacji zamówienia, wystarczy kliknąć: zapytaj o produkt i nas o tym poinformować. 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, po zalogowaniu masz dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Staramy się, by zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Termin otrzymania paczki zależy od wybranej formy dostawy, a także od rodzaju składanego zamówienia. Modele o indywidualnych wymiarach muszą zostać przez nas odpowiednio przygotowane, dlatego czas oczekiwania może być niewiele dłuższy. Rozmiary standardowe wysyłamy w ciągu 5-6 dni roboczych.

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od rodzaju zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Dostawa e-mail - wysyłka bonów upominkowych w formacie PDF.
  • Poczta Polska - przesyłka priorytetowa.

» szczegółowy opis kosztów dostawy

  


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna PayU (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Co to są kody promocyjne?

 

Dla naszych klientek organizujemy konkursy, akcje promocyjne i specjalne oferty. Wystarczy, że będziesz śledzić nas na Facebooku, lub Instagramie, a na bieżąco będziesz mieć dostęp do kodów promocyjnych. Kody otrzymują nasi stali klienci, którzy są zalogowani w sklepie, a także uczestnicy wydarzeń, na których jesteśmy obecni (pokazów mody, targów). Po wpisaniu takiego kodu w procesie zakupu, wartość Twojego zamówienia odpowiednio się pomniejszy. 

Pamiętaj jednak, że kody promocyjne mają swój okres ważności, dlatego warto nie zwlekać z ich wykorzystaniem.

 


 

Co to jest Lista życzeń?

 

To miejsce, do którego możesz dodawać produkty, które wpadły Ci w oko i rozważasz ich zakup. Dostęp do tej funkcji mają tylko zalogowani użytkownicy.

Produkty na liście życzeń są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu znajdziesz wszystkie zapisane modele. Dzięki temu w każdej chwili możesz do nich powrócić, przerzucić je do koszyka lub usunąć.

 


  

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia do momentu informacji o wysyłce zamówienia. Po wysłaniu nie będziemy w stanie zmienić zawartości przesyłki. Jeżeli masz jakikolwiek problem (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - mailowo kontakt@sovl.pl lub telefonicznie: +48.783310266.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia do momentu otrzymania informacji o wysyłce. W momencie nadania przesyłki, nie jesteśmy w stanie wycofać zamówienia. W celu anulowania i jakichkolwiek problemów skontaktuj się z nami jak najszybciej - mailowo kontakt@sovl.pl lub  telefonicznie: +48.783310266.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Każde zamówienie posiada swój numer, dzięki któremu klikając tutaj można śledzić podróż swojej paczki. 

  

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.783310266.

W przypadku chęci zgłoszenia zwrotu lub reklamacji pamiętaj, że konieczne jest przesłanie dowodu zakupu. 

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony. Musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością oraz dowodem zakupu.

 

 

» opis reklamacji i zwrotów

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl