Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Częste pytania

Dla Twojej wygody przygotowałyśmy zestaw kilku pytań i odpowiedzi. Mamy nadzieję, że ułatwimy Ci tym zakupy w naszym sklepie. 

Kliknij na interesujące Cię pytanie:

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Jakie występują formy dostawy?

Ile zapłacę za przesyłkę?

Jak zapłacić za zamówienie?

Co to są kupony rabatowe?

Co to jest przechowalnia?

Jak zmienić moje zamówienie?

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Gdzie jest moja przesyłka?

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Przedsprzedaż - kolekcja jest totalną nowością!
  • Brak towaru – wszystkie sztuki zostały sprzedane. Ale nie martw się, być może to jedynie chwilowa informacja. Jeżeli interesuje Cię dany model, wystarczy kliknąć: zapytaj o produkt i nas o tym poinformować. Dołożymy wszelkich starań, aby przygotować Twoje zamówienie. 
  • Na wyczerpaniu – zostały ostatnie sztuki danego produktu. Jeżeli zależy Ci na szybkiej dostawie, warto nie zwlekać z zakupem. 
  • Średnia ilość – dysponujemy kilkoma egzemplarzami, jeżeli brakuje Twojego rozmiaru, napisz do nas!
  • Duża ilość – posiadamy dużą ilość egzemplarzy, możemy obsłużyć spore zamówienie.
  • Dostępny na zamówienie – specjalnie dla Ciebie uszyjemy dany model, wystarczy, że się z nami skontaktujesz! Kliknij zapytaj o produkt, napisz mail kontakt@sovl.pl lub zadzwoń: +48.783310266

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, po zalogowaniu będziesz miała dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Staramy się, abyś swoje zamówienie otrzymała jak najszybciej! 

Termin otrzymania paczki zależy od wybranej formy dostawy, a także od rodzaju składanego zamówienia. Modele o indywidualnych wymiarach muszą zostać przez nas odpowiednio przygotowane, dlatego czas oczekiwania może być niewiele dłuższy. Rozmiary standardowe wysyłamy w ciągu 48 godzin.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • poczta polska - przesyłka ekonomiczna, 
  • poczta polska - przesyłka priorytetowa.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych. 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Co to są kody promocyjne?

 

Dla naszych klientek organizujemy konkursy, akcje promocyjne i specjalne oferty. Wystarczy, że będziesz śledzić nas na Facebooku, lub Instagramie, a na bieżąco będziesz mieć dostęp do kodów promocyjnych. Kody otrzymują nasi stali klienci, którzy są zalogowani w sklepie, a także uczestnicy wydarzeń, na których jesteśmy obecni (pokazów mody, targów). Po wpisaniu takiego kodu w procesie zakupu, wartość Twojego zamówienia odpowiednio się pomniejszy. 

Pamiętaj jednak, że kody promocyjne mają swój okres ważności, dlatego warto nie zwlekać z ich wykorzystaniem.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie modele. Dzięki temu w każdej chwili możesz do nich powrócić, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


  

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia do momentu skompletowania jego zawartości. Po wysłaniu go do Ciebie nie będziemy w stanie zmienić zawartości przesyłki. Jeżeli masz jakikolwiek problem (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - mailowo kontakt@sovl.pl lub  telefonicznie: +48.783310266.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Bez problemu możesz anulować swoje zamówienia, ale jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania przesyłki do Ciebie, nie jesteśmy w stanie wycofać zamówienia. W celu anulowania i jakichkolwiek problemów  skontaktuj się z nami jak najszybciej - mailowo kontakt@sovl.pl lub  telefonicznie: +48.783310266.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka. Podobnie w przypadku dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Każde zamówienie posiada swój numer, dzięki któremu klikając tutaj można śledzić podróż swojej paczki. 

  

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.783310266.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji pamiętaj, że konieczne jest przesłanie dowodu zakupu. 

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony. Musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością oraz dowodem zakupu.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl