Zwroty

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania. Towar powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem oraz formularzem zwrotu.

Klient odsyła zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na swój koszt.

W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu i z dowodem zakupu).

Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. W ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy na podane konto (przelewy i płatności za pobraniem) lub na konto, z którego uiszczono zapłatę (PayU).

Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (np. ze względu na oznaki użytkowania), przekażemy na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Kliknij i pobierz formularz zwrotu

Rozmiary indywidualne

Według Ustawy o prawach konsumenta Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: ... 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

W związku z tym, należy pamiętać, że produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotom.

 

         

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl